Chokladbollar, pannkakskalas och Five Brooks Ranch

 
 
Jag har kommit på att jag är allt för lat för att uppdatera en massa, sÅÅ jag har tänkt att jag ska försöka uppdatera en gång i veckan. Förhoppningsvis. Jag ska försöka. Lovar dock ingenting. Ja ja ni fattar.
 
En dag efter skolan bestämde vi oss för att baka lite chokladbollar, och man kan nog säga att det blev en aning geggigt. Chokladbollsmet överallt, i ansiktet, på händerna, på bänken OCH på golvet. Som tur var åkte skålen inte ner på golvet.
 
Igår var det pappadagen här i USA och det firade vi såklart, med bland annat fint väder! Vi satte oss i billen och körde över Golden Gate-bron och därefter vidare i ungefär en timme. 
 
Först på listan över dagen var att göra en liten hike bland kossor, ängar och en lagun.
 
Efter det åt vi en smaskig lunch och sedan for vi vidare till en horse ranch som hette Five Brooks Ranch. Där red vi runt i skogen, western style, i en timme och det var superhärligt! Man fick definitivt den där cowboykänslan (även då min häst hette Mexico).
 
Det är i alla fall numera sommarlov för pojkarna, vilket innebär att jag verkligen har börjat jobba. Sommarlovet inledde vi med lite pannkakskalas ute i trädgården och mycket(!) studdsmattehoppning. 
 
Allmänt | |
Upp